چگونه یک سیب لینک جدید ایجاد کنیم ؟

در وبسایت سیب لینک، به هر صفحه ای که شما برای معرفی خود ایجاد میکنید، یک "سیب لینک" گفته می شود.
برای ایجاد سیب لینک جدید روی دکمه قرمز رنگ و بزرگ "ایجاد سیب لینک جدید" کلیک کنید.
بعد از کلیک روی دکمه قرمز رنگ، وارد صفحه ساخت سیب لینک جدید می شوید. در این صفحه چند فیلد وجود دارد که به توضیح هر کدام از آنها می پردازیم :

چگونه یک سیب لینک جدید ایجاد کنیم
  • دسته بندی : هر سیب لینک باید در یک دسته بندی مشخص قرار بگیرد. همچنین میتوانید برای هر سیب لینک سه دسته بندی موضوعی انتخاب نمائید.
  • شناسه انگلیسی : این شناسه یا نام انگلیسی به منزله آدرس صفحه یا سیب لینک می باشد. دیگران شما را با این نام می شناسند. نمونه مشابه این گزینه، اینستاگرام است. بنا بر این میتوانید مانند اینستاگرام، یک نام برای سیب لینک خود انتخاب کنید.
  • نام فارسی : اگر شما دارای هیچگونه کسب و کاری نیستید، در این فیلد، نام خود را وارد کنید. اما اگر دارای کسب و کار هستید، میتوانید نام فارسی کسب و کار خود را وارد کنید. مثلا محمد هاشمی یا هشتگ وب
  • موضوع فعالیت : در این فیلد میتوانید در حد چند کاراکتر، توضیحی کوتاه در خصوص موضوع فعالیت خود بنویسید. بعنوان مثال اگر حوزه فعالیت شما، اینستاگرام است، میتوانید بنویسید کارشناس بازاریابی اینستاگرامی
بعد از تکمیل فرم، روی دکمه ثبت اطلاعات کلیک کنید. بعد از کلیک روی دکمه ثبت اطلاعات، تا زمان دریافت پیغام از سمت سایت، صفحه را رفرش نکنید. بعد از ایجاد سیب لینک، شما به صورت خودکار به صفحه ویرایش اطلاعات آن سیب لینک هدایت می شوید.