منوی "پشتیبانی" چه کاری انجام می دهد ؟

معرفی صفحه "پشتیبانی"

بعد از ثبت نام، همه کاربران میتوانند از ابزار ارسال تیکت (درخواست پپشتیبانی) استفاده کنند. تفاوت تیکت با پیام معمولی در این است که تیکت ها دارای کد رهگیری بوده و در سوابق شما باقی می مانند و همکاران بخش پشتیبانی موظف به پاسخگویی به تیکت ها هستند.

منوی

برای ارسال تیکت جدید روی دکمه "ارسال درخواست جدید" کلیک کنید.
در صفحه بعد موضوع و متن درخواست خود را تایپ کنید. همچنین میتوانید یک فایل با فرمت های اشاره شده، آپلود کنید.

منوی

نکته مهم
  • انتخاب یک موضوع مناسب به حل مشکلات کمک بسیار زیادی میکند.
  • مشکل خود را در بخش "توضیحات" به صورت کامل شرح دهید.
  • فرمت های مجاز عبارتند از : jpeg ,jpg ,png ,bmp ,rar ,xls ,pdf
  • حجم فایل ضمیمه، حداکثر میتواند 5 مگابایت باشد