آموزش ثبت نام در زرین پال و دریافت درگاه پرداخت برای کارت ویزیت مجازی

  • مدیر سیستم
  • 1 روز پیش
آموزش ثبت نام در زرین پال و دریافت درگاه پرداخت برای کارت ویزیت مجازی

چگونه یک درگاه پرداخت برای کارت ویزیت مجازی خود ایجاد کنیم؟

زرین‌پال، اولین پرداخت‌یار پیشگام کشور، با به‌کارگیری سبک و استانداردهای جدید در ارائه‌ی خدمات درگاه پرداخت اینترنتی، سرویس‌های متنوعی در حوزه‌ی پرداخت الکترونیک را برای کسب و کارها ارائه کرده است؛ با این هدف که در افزایش سهم تجارت الکترونیکی در تولید ناخالص ملی و کمک به رشد و توسعه‌ی کسب‌وکارها، نقش سازنده‌‌ای ایفا کند.

 

درگاه پرداخت اینترنتی IPG - مهندسی شده برای رشد و فروش بیش‌تر

درگاه پرداخت زرین‌پال، به واسطه‌ی قابلیت مسیردهی هوشمند، با اتصالِ همزمان به درگاه‌های متنوع و معتبر شاپرکی (PSP)، کاربران را به سریع‌ترین و مطمئن‌ترین درگاه بانکی منتقل می‌کند و باعث افزایش درصد تراکنش‌های موفق می‌شود.
 

مزایای درگاه پرداخت اینترنتی زرین‌پال

کارمزد رایگان

با هدف حمایت از کسب و کارها، کاربران جدید می‌توانند در ماه اول عضویت خود، به‌صورت کاملا رایگان از خدمات زرین‌پال بهره‌مند شوند.

مسیردهی هوشمند

با پیاده‌سازی جدیدترین استانداردهای پرداخت، درصد تراکنش‌های ناموفق را به حداقل می‌رساند.

امنیتِ پرداخت

برای خرید، پرداخت، یا انتقال مبلغ به حساب تعریف شده، می‌‌توان از لینک پرداخت شخصی و بدون مبلغ از پیش تعیین شده استفاده کرد.

تکمیل فرآیند خرید

هفت روزِ هفته، با پشتیبانی ۲۴ ساعته‌ی زرین‌پال، آماده‌ی پاسخ‌گویی و راهنمایی به کاربران هستیم.

تسویه‌حسابِ روزانه

یک روز پس از انجام تراکنش، حداکثر تا ساعت ۱۷، مبلغ پرداختی با کسر کارمزد، به‌صورت خودکار به حساب پذیرنده واریز می‌شود.

تنوع افزونه‌ها

زرین‌پال برای اتصال. درگاه پرداخت،. منبعی از متنوع‌ترین افزونه‌ها را همراه با آموزشِ نحوه اتصال و پشتیبانی فنی در اختیار صاحبان کسب‌وکارها قرار می‌دهد.


تعرفه‌‌‌ی درگاه پرداخت اینترنتی

در هر تراکنش با درگاه پرداخت اینترنتی زرین‌پال، کارمزد ۱٪ تا سقف ۶۰۰۰ تومان + ۲۵۰ تومان کسر می‌شود. همچنین کاربران جدید می‌توانند در ماه اول عضویت در زرین‌پال، با شرط دارا بودن اینماد و کد درگاه مالیاتی، از سرویس‌ درگاه پرداخت به صورت کاملا رایگان بهره‌مند شوند و تنها کارمزد شاپرکی پرداخت نمایند.
 

درگاه پرداخت زرین‌پال، برای چه افرادی و چه کسب و کاری مناسب است؟

  • کسب و کارهای اینترنتی
  • ارائه‌دهندگان خدمات رمزارز
  • پلتفرم‌های نمایش فیلم و سریال ( VOD )
  • بازارگاه‌ها( Marketplace )
  • بازی‌سازان
  • سرویس‌دهنده‌ها
 
در ادامه به برخی از پر تکرار ترین سوالات کاربران در خصوص درگاه پرداخت زرین پال می پردازیم.
 

چگونه در زرین‌پال ثبت‌نام کنم؟

  • به صفحه‌ی زرین‌پال من بروید.
  • نام، نام خانوادگی، و شماره‌ی همراه خود را وارد نمایید.
  • کد پیامک شده را در بخش مربوطه وارد کنید.
  • پس از ورود به پنل مدیریتی خود در زرین‌پال، نسبت به تکمیل اطلاعات اقدام نمایید.

برای ثبت‌نام در زرین‌پال، چه مدارکی نیاز است؟

جهت ثبت‌نام در زرین‌پال، نیاز است تا تصویر کارت ملی به علاوه‌ی فرم تکمیل شده‌ی احراز هویت را بارگذاری کنید، سپس نسبت به تکمیل سایر اطلاعات مانند آدرس محل سکونت و شماره حساب بانکی اقدام نمایید. پس از بررسی و در صورت تایید مشخصات هویتی توسط واحد امور مشتریان زرین‌پال، نتیجه به همان ایمیلی که در زرین‌پال ثبت کرده‌اید ارسال می‌شود.

چگونه درگاه پرداخت بسازم؟

  • پس از ورود به حساب کاربری خود در زرین‌پال، روی آیکونِ پیشخوان کلیک کنید.
  • سپس گزینه‌ی درخواست درگاه پرداخت را انتخاب نمایید.
  • در پنجره‌ی «افزودن درگاه پرداخت»، آدرس وب‌سایت خود را وارد کنید.
  • عنوان وب‌سایت٬ شماره تماس پشتیبانی و دسته‌بندی حوزه‌ی فعالیت خود را مشخص کنید.
  • حساب بانکی موردنظرتان را جهت تسویه‌حساب وارد کنید.

زرین‌کارت چیست؟

زرین‌کارت یک کارت بانکی متصل به حساب است که تمام ویژگی‌ها و امکانات کارت‌های بانکی را دارد. کاربران زرین‌پال با دریافت آن و تسویه‌حساب به مقصد آن، از تعرفه‌ی کارمزد کم‌تر در روزهای عادی، و کارمزد رایگان در سه‌شنبه‌های طلاییِ زرین‌پال بهره‌مند می‌شوند.

سطح عضویت نقره‌ای به چه معناست؟

در زرین‌پال سه سطح عضویت با عنوان سطح عضویت جدید، سطح عضویت نقره‌ای، و سطح عضویت طلایی وجود دارد. در سطح عضویت جدید، پس از ثبت‌نام و ایجاد حساب کاربریِ زرین‌پال، عضویت فرد به صورت سطح جدید نمایش داده می‌شود. برای استفاده از سرویس‌های زرین‌پال، نیاز است تا مشخصات و اطلاعات حساب کاربری خود را تکمیل کنید و یکی از خدمات ارائه شده در زرین‌پال را انتخاب و استفاده کنید تا به سطح نقراه‌ای برسید. در آخرین سطح عضویت زرین‌پال یعنی سطح طلایی، برخی از خدمات زرین‌پال به صورت رایگان به کاربر ارائه می‌شود.

سطح طلایی چه مزیتی برای کاربران زرین‌پال دارد؟

هنگامی‌که فرد برای دریافت زرین‌کارت اقدام می‌کند، نیاز است تا مبلغ ۴۹.۵۰۰ تومان پرداخت کند، در حالی‌که صدور زرین‌کارت، برای کاربرانی با سطح عضویت طلایی، کاملا رایگان است. علاوه‌بر این استفاده از سرویس تسهیم زرین‌پال، تنها برای کاربرانِ سطح عضویت طلایی، امکان‌پذیر است.

تسهیم چیست؟

درگاه پرداخت اشتراکی زرین‌پال (تسهیم)، یکی از بهترین راه‌‌کارها برای مدیریت مالی کسب‌ و کارهای شراکتی و ایجاد حس اطمینان، میان شرکای تجاری به شمار می‌رود. به واسطه‌ی سرویس تسهیم، درآمد حاصل از فروش محصولات، به‌طور مساوی یا سهم‌های از پیش تعیین شده توسط شرکا تجاری شرکت، میان آن‌ها تقسیم شده و به صورت جداگانه به حساب هر فرد واریز می‌‌شود.

چگونه شریک تجاری‌ام را به حساب کاربری خود اضافه کنم؟

جهت استفاده از سرویس تسهیم، می‌بایست از طریق «منوی پیشخوان/حساب‌های بانکی/حساب بانکی شرکای تجاری/افزودن حساب بانکی» اقدام نمایید و در پنجره‌ای که باز می‌شود، شماره شبای شریک تجاری خود را وارد نمایید. توجه داشته باشید که در حال حاضر، استفاده از سرویس تسهیم تنها برای کاربران زرین‌پال با سطح عضویت طلایی امکان‌پذیر است.

چگونه اطلاعات حساب کاربری خود را ویرایش کنم؟

پس از ارتقا به سطح عضویت نقره‌ای، امکان تغییر اطلاعات حساب کاربری وجود ندارد، تنها راه‌کار موجود ارسال درخواست تغییر مشخصات، به واحد امور مشتریان زرین‌پال است. با ارسال درخواست مطابق مراحل زیر، می‌توانید نسبت به تغییر مشخصات خود اقدام نمایید: ۱. به تیکت افزایش سطح تایید حساب کاربری (اولین تیکت دریافتی هنگام عضویت در زرین‌پال) بروید. ۲. درخواست خود را مبنی‌بر تغییر مشخصات حساب کاربری، اعلام نمایید. ۳. پس از بررسی و در صورت تایید درخواست توسط کارشناسان زرین‌پال، مشخصات شما تغییر خواهد کرد.

تسویه‌حساب چه زمانی انجام می‌شود؟

پس از کسر کارمزد هنگام هر تراکنش، مبلغ پرداختی حداکثر یک روز پس از انجام تراکنش و تا ساعت ۱۷، به حساب شخص واریز شده و تسویه‌حساب انجام می‌شود. لازم به توضیح است که تسویه‌حساب در روزهای تعطیل رسمی، انجام نمی‌شود.

چگونه تاریخچه‌ی تراکنش‌های پنل قبلی زرین‌پال را در پنل جدید خود ببینم؟

در پنل جدید زرین‌پال، امکان مشاهده‌ و انتقال تراکنش‌های پنل قبلی وجود ندارد. با این‌حال برای اطلاع از موجودی پنل قبلی خود در زرین‌پال، می‌توانید مطابق با گذشته، درخواست تسویه‌حساب خود را ثبت کنید. همچنین جهت مشاهده‌ی تراکنش‌های پنل قبلی نیز، می‌بایست از طریق ورود به همان پنل اقدام نمایید.

چگونه با پشتیبانی زرین‌پال تماس بگیرم؟

به دو روش «ارسال تیکت» و «تماس تلفنی» می‌توانید با کارشناسان امور مشتریان زرین‌پال در ارتباط باشید. از منوی سمت راست پیشخوان خود، روی گزینه‌ی تیکت‌ها کلیک کنید. در صورتی‌که پاسخ سوال خود را در گزینه‌های دیگر پیدا نکردید، با انتخاب گزینه‌ی تیکت جدید، پرسش خود را مطرح کنید. حداکثر زمان پاسخ‌گوئی به تیکت‌ها، ۱۲ساعت است، چنان‌چه در این بازه پیامی دریافت نکردید، با کارشناسان امور مشتریان زرین‌پال، با شماره تلفن ۰۲۱۴۵۶۲۸۰۰۰ تماس بگیرید.

زرین لینک چیست؟

زرین لینک، لینک ساده شده یک درگاه پرداخت با نام فروشگاه شماست که هدف آن کوتاه کردن مدت زمان و راحت کردن فرآیند پرداخت است. در واقع مشتری شما به جای مشخصات کارت بانکی صاحب فروشگاه، به درگاه بانکی به نام فروشگاه متصل می‌‌شود و پرداخت خود را انجام می‌‌دهد.
 
 
جهت ثبت نام در وبسایت زرین پال اینجا کلیک کنید
جهت آموزش نحوه دریافت کد مالیاتی اینجا کلیک کنید
 
ممکن است این مقالات هم برای شما جذاب باشد:
 
دیدگاه ها :
دیدگاه خود را ارسال کنید :

برای ارسال دیدگاه باید با مشخصات کاربری خود وارد سایت شوید :

ورود اعضا ثبت نام