کارت ویزیت مجازی چیست ؟

  • مدیر سیستم
  • 4 ماه پیش
کارت ویزیت مجازی چیست ؟
کارت ویزیت مجازی (Virtual business card) یک ابزار تبلیغاتی جدید و بسیار پیشرفته است که به کمک آن می‌توانید برند و کسب و کار خود را به مشتریان معرفی کنید. هدف نهایی این نوع کارت ویزیت ها این است که کلیه اطلاعات مورد نیاز مشتری از کسب و کار شما به سادگی در اختیار وی فرار بگیرد. به طور کلی هر نوع کارتی که از طریق وسایل الکترونیکی مانند کامپیوتر، موبایل و ایمیل و ... مورد استفاده قرار گیرد، نوعی کارت ویزیت مجازی یا الکترونیکی محسوب می‌شود. کارت ویزیت مجازی سیب لینک یکی از محصولات عرضه شده در این زمینه می باشد.


کارت ویزیت مجازی چه کاربردی دارد؟

به کمک کارت ویزیت مجازی "سیب لینک" میتوانید فروش خود را بیشتر کنید. شما میتوانید اطلاعات بازدید کنندگان را از طریق فرم هایی با قابلیت شخصی سازی، دریافت نموده، سپس از این شماره‌ها یا ایمیل ها برای برگزاری کمپین‌های تبلیغاتی و فروش بیشتر محصولات خود بهره ببرید. کارت ویزیت مجازی به راحتی در فضای مجازی منتشر می‌شود و دامنه


مزایای کارت ویزیت مجازی

کارت ویزیت های مجازی، مزایا و امکانات متنوعی دارند که در ادامه به آن می پردازیم.

مزایای کارت ویزیت مجازی عبارتند از:
  • پایین بودن هزینه تبلیغات با این روش.
  • قابلیت ویرایش اطلاعات روی کارت وبزیت مجازی در هر ساعت از شبانه روز.
  • دارای بودن ابزار هایی همچون شبکه های اجتماعی، پیام رسان ها، لینک، شماره تماس، ادرس ایمیل، تصویر، ویدیو، صوت، متن، ساعات کاری، بنر، نظرسنجی، فرم، اسلایدر، فروشگاه اینترنتی و ...
  • بالا رفتن نرخ کلیک وبسایت یا صفحه اینستاگرام شما. برای مثال اگر آیدی اینستاگرام خود را روی یک کارت ویزیت مجازی درج نمایید، کاربر بازدید کننده با یک کلیک میتواند وارد صفحه اینستاگرام شما شود همین موضوع در مورد سایر شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها نیز صادق است همچنین اگر یک وبسایت رسمی هم داشته باشید میتوانید از طریق کارت ویزیت مجازی به آن وبسایت لینکدهی کنید.
  • کارت ویزیت مجازی نیاز به چاپ روی کاغذ ندارید به عبارتی هزینه چاپخانه صفر می شود.
 


ویژگی‌های کارت ویزیت مجازی

یکی از ویژگی‌های کارت ویزیت مجازی سیب لینک، این است که قابل ویرایش است و می‌توانید آن‌ را مطابق میل خود تغییر دهید. مثلاً اگر آدرس شرکت یا فروشگاه شما تغییر پیدا کند، به سادگی می توانید این تغییرات را بر روی کارت ویزیت خود اعمال نموده و مشتریان تان را آگاه کنید. در حالی که کارت ویزیت کارت ویزیت های کاغذی چنین امکانی ندارند و مجبور هستید برای چاپ مجدد کارت ویزیت هزینه‌های بسیاری را متحمل شوید. در سایت سیب لینک این امکان برای‌تان فراهم شده که بتوانید بدون پرداخت هزینه از کارت ویزیت مجازی رایگان استفاده نمایید و اطلاعات لازم را به جامعه به هدف خود انتقال دهید.


مزایای ساخت کارت ویزیت مجازی برای اینستاگرام چیست؟

طراحی کارت ویزیت مجازی در سیب لینک باعث می‌شود که پیج اینستاگرام شما حرفه‌ای به نظر برسد. علاوه بر آن به راحتی می‌توانید با قرار دادن یک لینک در فایل محصولات یا خدمات خود را به مشتریان معرفی نمایید. همچنین این امکان وجود دارد که بتوانید از کارت ویزیت مجازی خود به پست های صفحه اینستاگرام تان لینک ایجاد کنید تا کاربران مستقیما به صفحه اینستاگرام و پست مورد نظرتان رفته و آن را مشاهده کنند.
 

آماده شدن یک کارت ویزیت مجازی چقدر زمان می برد ؟

کارت ویزیت مجازی سیب لینک به صورت آنی ساخته می شود و در دسترس شما قرار می گیرد.
 

ایجاد کارت ویزیت مجازی چقدر هزینه دارد ؟

کارت ویزیت مجازی سیب لینک دارای یک طرح رایگان و سه طرح برنزی، نقره ای و طلایی با امکانات مختلف می باشد که می توانید به صورت یکماهه، سه ماهه، 6 ماهه و یکساله خریداری نمائید.
 
مطالب مرتبط :
دیدگاه ها :
دیدگاه خود را ارسال کنید :

برای ارسال دیدگاه باید با مشخصات کاربری خود وارد سایت شوید :

ورود اعضا ثبت نام