چگونه فروشنده شویم ؟

همه میتوانند در سیب لینک فروشگاه بسازند و محصولات خود را بدون پرداخت حتی یک ریال کمیسیون، بفروشند.
برای فروشنده شدن ابتدا باید در وبسایت،"ثبت نام کنید"

پس از ثبت نام و ورود به حساب کاربری، یک صفحه بسازید. بعد از ایجاد یک صفحه، وارد منوی ویرایش پروفایل شوید و اطلاعات خواسته شده مانند مشخصات فردی، اطلاعات بانکی و ارسال مدارک را تکمیل کنید و منتظر تائید مدیران سایت بمانید.

بعد از تائید اطلاعات، پنل فروشندگی شما فعال می شود. اما بعد از فعال شدن پنل فروشندگی، شما میتوانید فروشگاه را به دو صورت مدیریت کنید. 
  • فروشگاه با درگاه پرداخت آنلاین
  • فروشگاه آفلاین صرفا برای دریافت سفارشات
برای اینکه بتوانید مبلغ سفارشات را به صورت آنلاین دریافت کنید باید در وبسایت زرین پال یک حساب کاربری ایجاد نمائید تا بتوانید درگاه پرداخت بگیرید. همچنین باید نسبت به دریافت کد مالیاتی از اداره دارای، اقدام کنید. 

وبسایت زرین پال
راهنمای دریافت کد مالیاتی

بعد از دریافت کد مالیاتی، باید در وبسایت زرین پال احراز هویت شوید. احراز هویت در زرین پال به معنای ارسال مدارکی همچون کارت ملی می باشد. بعد از احراز هویت و ارائه کد مالیاتی، امکان درخواست درگاه پرداخت فراهم می شود.

برای ایجاد یک درگاه پرداخت در زرین پال باید آدرس وبسایت خود را ارائه دهید. آدرس وبسایت شما در واقع آدرس سیب لینک شماست. به عنوان مثال :
siblink.ir/x22yadak
اما شما باید آدرس خودتان را ارائه کنید. 

بعد از تائید درگاه از سمت زرین پال، یک کد با عنوان "مرچنت کد" به شما تعلق میگیرد. این کد را باید در وبسایت سیب لینک در بخش تنظیمات و در کادر تنظیمات اختصاصی فروشگاه وارد کنید. مانند تصویر زیر :

تنظیمات سیب لینک

درج مرچنت کد زرین پال

سایر مطالب این بخش