ایده شماره دو : تولید محتوا

  • مدیر سیستم
  • 2 سال پیش
ایده شماره دو : تولید محتوا
یکی از ایده های پولساز و عالی به صورت کار در منزل می تواند تولید محتوا باشد. امروزه تمامی کسب و کارها، نیاز به محتوا و ارائه مطلب دارند. به قدری حجم کار بالاست که امکان اشباع شدن نیروی کار متصور نیست.
فرقی نمی‌کند آگهی می‌نویسید یا مقاله یا کتاب الکترونیکی، محتوا باید توسط فردی نوشته شود. یکی از جاهایی‌ که بیشترین تقاضا برای خلق محتوا وجود دارد، در بخش شبکه‌های اجتماعی است. هر صفحه ای که ایجاد میشود برای جذب مخاطب نیاز به محتوای با کیفیت و زیبا دارد. تولید محتوا یک فرآیند کم‌هزینه است، زیرا تنها چیزی که نیاز دارید یک کامپیوتر است و یک ارتباط اینترنتی پر سرعت (حالا نه اونقدرا هم پرسرعت) و همچنین یک برنامه‌ی خاص گرافیکی مثل فتوشاپ برای ادیت تصاویر یا نرم افزارهای مختلف ادیت فیلم. به‌هرحال، جدای از این‌ها، تنها چیزی که باید برای تولید محتوا صرف کنید زمان است. می‌توانید از خدماتی مانند ویکی محتوا برای جا افتادن در بازار و ایجاد حلقه‌ی مشتریان خود استفاده کنید.

حتما در خلوت خود و در زمانی که پروژه ای ندارید، برای خود پروژه و نمونه کار تعریف کنید و مدام در حال تمرین باشد. برای اجرای کارهای زیبا، باید کارهای زیبای دیگران را ببینید. الگو گرفتن کار اشتباهی نیست.

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید با تیم پشتیبانی سیب لینک در تماس باشید.
دیدگاه ها :
دیدگاه خود را ارسال کنید :

برای ارسال دیدگاه باید با مشخصات کاربری خود وارد سایت شوید :

ورود اعضا ثبت نام